Spring naar navigatie Spring naar inhoud

content marketing

Hulp nodig bij content?

content marketing inzetten?

"Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention."

Dit citaat beschrijft precies waar het bij contentmarketing om draait. Het begint allemaal bij nieuwsgierigheid en kan leiden tot echte belangstelling.

Door de overtuigende en inspirerende inhoud van een stuk tekst, foto, video of webinar raken consumenten, vaak onbewust, geïnteresseerd in jouw bedrijf. Dat is de kracht van contentmarketing.

Kom langs voor een Frisse Blik!

Stuur een bericht

optimaliseer je content

Harde, drammerige verkoopboodschappen maken plaats voor inspirerende, overtuigende en informatieve verhalen.


Wij helpen bedrijven zelf resultaat te boeken met effectieve content. Dit begint bij een contentstrategie en eindigt in de constante stroom van waardevolle content.

  • Contentspecialisten
  • Strategische aanpak


Content met waarde
Waardevolle content vergroot je kans op een betere vindbaarheid op internet. Door mogelijke klanten, prospects, te verrassen met leuke, interessante content maak je ze nieuwsgierig en wellicht geïnteresseerd in jouw dienst of product.

Geloofwaardigheid
Waardevolle content moet er voor zorgen dat de klant onbewust een prikkel krijgt waardoor hij of zij zich bewust wordt van een product of dienst. Het werkt onder andere door het likeability principe, de klant waardeert waardevolle content nu eenmaal meer dan reguliere commercials. Daarnaast is de geloofwaardigheidsfactor hoger dan bij reguliere commercials.

waardevolle content
Waardevolle content

Content met je content
Bij Coolminds doen we er alles aan om content te kunnen zijn met je content. Dit begint bij een effectieve contentstrategie en eindigt in de constante stroom van waardevolle content.

Voor de promotie (SEO, SEA en adverteren op social media) van de waardevolle content kunnen we je ook verder helpen. We streven bij Coolminds naar een totaalpakket aan diensten. De verschillende disciplines versterken elkaar en je kan het één (bv. content) niet aanpakken zonder na te denken over het ander (bv. branding).

  • content
  • marketing
  • optimalisatie
Jan Dirk Bijker

contentmarketing inzetten?

Jan Dirk helpt je aan doeltreffende content!

Waardevolle content vergroot je kans op een betere vindbaarheid en naamsbekendheid.

Neem contact op

Meer weten? Wij bellen je graag!

Dankjewel, we nemen contact met je op.