Aannemers het gemak bieden van het online indienen van een aanvraag. Ook de voortgang van alle werkzaamheden is volledig inzichtelijk.
Coolminds ontwikkelde voor VodafoneZiggo de portal Kabelaansluiting. Een prachtig voorbeeld van hoe een complex bedrijfsproces leidt tot méér tevredenheid door een goede online oplossing.
Bijna ieder huishouden of bedrijf in Nederland heeft een kabelaansluiting, ook wel het abonnee overname punt of AOP genoemd. In het geval van nieuwbouw, of als er toch nog geen kabel ligt, moet de kabelaansluiting worden aangevraagd. Dat was voorheen een tijdrovend en ingewikkeld proces. Een ander pijnpunt was het gebrek aan zicht op de voortgang van de aanvraag.
Samen met Ziggo ontwikkelde Coolminds daarom de portal kabelaansluiting.ziggo.nl. Deze portal biedt aannemers het gemak van het online indienen van een aanvraag. Ook de voortgang van alle werkzaamheden is volledig inzichtelijk. Een uitdrukkelijke wens van de eindgebruikers.
De portal werkt geïntegreerd met achterliggende systemen binnen Ziggo. Hiervoor zijn diverse koppelingen ontwikkeld. Statuswijzigingen worden direct verwerkt in het statusoverzicht van de aanvraag. En het bericht wordt niet alleen gemeld in de portal, maar aannemers worden ook geautomatiseerd via e-mail op de hoogte gebracht.
Zo faciliteert de portal in optimale communicatie tussen de aannemer en Ziggo. Dat scheelt veel bellen en afstemmen. Geïntegreerd, gemakkelijk, overzichtelijk. Precies dat beoogt Coolminds met de ontwikkeling van online applicaties.
Vraag een vrijblijvende sessie aan om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen!
Neem contact op